Page 85 - Acord i Pla de Mobilitat de l'Ajuntament de Cassà
P. 85
Estudi de Mobilitat Urbana de Cassà de la Selva 81
Per tant, la via que registra un trànsit més notable és la C-65, tot i que aquest volum de trànsit
disminueix en el tram que actual de ronda sud de Cassà de la Selva. El trànsit de la Gi-664 és molt
reduït denotant que es una carretera amb un ús molt baix.
5.2.2. Intensitats de circulació del municipi
Per a poder valorar el volum de trànsit en les diferents vies del municipi es va realitzar una
campanya de treball de camp específica consistent en el comptatge de vehicles en diferents punts
del nucli urbà.
Aquests aforaments o comptatges es van realitzar en un dia laborable del mes d’Abril de 2017,
durant el període de matí, concentrats especialment en la hora punta on es produeix el màxim
número de desplaçaments del dia.
Els comptatges van ser d’una hora de durada, registrant els resultats cada 15 minuts. En cada
aforaments es van distingir la tipologia de vehicles (turismes, camions, autobusos, motocicletes i
bicicletes).
Imatge 5.2.2.1- Il·lustració del comptatge dels moviments en els aforaments
Font: AIM, elaboració pròpia.
Es punts estudiats van ser els següents:
Codi Ubicació Punt
P1 Rotonda al c/ Germà Agustí amb pg. Ferrocarril
P2 Rotonda a la C-250a amb Rbla. Onze de Setembre
P3 Intersecció a la C-250a amb la Gi-664
P4 Rotonda al c/ de la Via i c/ Garrotxa
P5 Intersecció del c/ Molí amb c/ Remei i c/ Progrés
P6 Intersecció del c/ Castell amb Baixada de la Coma