Page 83 - Acord i Pla de Mobilitat de l'Ajuntament de Cassà
P. 83
Estudi de Mobilitat Urbana de Cassà de la Selva 79
Addicionalment el c/ Barraquetes també disposa de restriccions de circulació de trànsit, on es
prohibeix circular amb vehicles cada nit de 21:00 a 9:00, els dimecres i dissabtes al matí degut a la
presència del mercat setmanal, i les 24 hores dels diumenges i festius.
Altres vials estrets del nucli urbà, que mantenen l’estructura de voreres i calçada segregada, tenen
restringit l’accés a veïns de manera que limiten el trànsit que hi accedeix.
Fotografia 5.1.4.2 - C/ Nord (esquerra) i c/ Roscada (dreta) només per a circulació veïnal. Font: wwww.google.es
El carrer del Molí, en el seu tram final (proper a plaça de la Coma) presenta una estructura de
semiplataforma única, es a dir una vorera segregada i una alta integrada en la calçada. No obstant
per la funcionalitat d’aquesta via i per l’absència de senyalització de regulació que prioritzi el
vianant per davant del vehicle motoritzat, es considera aquesta com a una via secundaria.
Fotografia 5.1.4.3 - Tram del C/ Molí de semiplataforma única. Font: www.google.es
Pel que fa la xarxa veïnal del centre es destaca la configuració de l’eix del c/ Joan Gerrer – c/
Roscada, que permet la circulació dels vehicles en els dos sentits de la marxa, quan disposa d’una
amplada de calçada que només permet el pas d’un vehicle, juntament amb unes voreres
impracticables que obliga als vianants a desplaçar-se per la calçada.