Page 83 - Acord i Pla de Mobilitat de l'Ajuntament de Cassà
P. 83

Estudi de Mobilitat Urbana de Cassà de la Selva                                             79

               Addicionalment el  c/ Barraquetes també disposa  de  restriccions  de  circulació de trànsit, on es
               prohibeix circular amb vehicles cada nit de 21:00 a 9:00, els dimecres i dissabtes al matí degut a la
               presència del mercat setmanal, i les 24 hores dels diumenges i festius.

               Altres vials estrets del nucli urbà, que mantenen l’estructura de voreres i calçada segregada, tenen
               restringit l’accés a veïns de manera que limiten el trànsit que hi accedeix.



















                     Fotografia 5.1.4.2 - C/ Nord (esquerra) i c/ Roscada (dreta) només per a circulació veïnal. Font: wwww.google.es

               El carrer del Molí, en el seu tram final (proper a plaça de la Coma) presenta una estructura de
               semiplataforma única, es a dir una vorera segregada i una alta integrada en la calçada. No obstant
               per la funcionalitat d’aquesta  via i  per l’absència  de senyalització  de regulació que  prioritzi  el
               vianant per davant del vehicle motoritzat, es considera aquesta com a una via secundaria.


























                                Fotografia 5.1.4.3 - Tram del C/ Molí de semiplataforma única. Font: www.google.es
               Pel que fa la xarxa veïnal del centre es destaca la configuració de l’eix del c/ Joan Gerrer – c/
               Roscada, que permet la circulació dels vehicles en els dos sentits de la marxa, quan disposa d’una
               amplada  de  calçada  que  només permet el  pas d’un vehicle,  juntament amb unes voreres
               impracticables que obliga als vianants a desplaçar-se per la calçada.
   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88