Page 84 - Acord i Pla de Mobilitat de l'Ajuntament de Cassà
P. 84

80                                                                         DOCUMENT I . MEMÒRIA

























                                Fotografia 5.1.4.4 - C/ Joan Gerrer de doble sentit de. Font: www.google.es

            La configuració de voreres impracticable es repeteix en altres vials del centre com el c/ Roscada,
            la travessera plaça Petita, la travessera de les Mesures, etc.


            5.2. Demanda en vehicle privat motoritzat


            5.2.1. Intensitats de circulació de les carreteres


            Les  carreteres de  les diferents administracions  poden disposar  d’estacions d’aforament que
            recullen dades sobre el trànsit, principalment les intensitats mitjanes diàries de circulació (IMD)
            dels vehicles, es a dir, el volum de vehicles que circula per un punt d’una carretera durant tot un
            dia.


            De tot el conjunt de la xarxa viària a l’entorn de Cassà de la Selva, es disposa de dades de trànsit
            en les següents carreteres (totes elles de la Generalitat de Catalunya):

                -  C-25. Disposa  d’una estació permanent d’aforament ubicada  en  el PK  242,2 (terme
                    municipal de Campllong) que indica una IMD de 8.450 per aquesta via i un percentatge de
                    vehicles pesants (camions, autobusos, autocar, etc.) del 9,3%.

                -  C-65. Disposa de tres estacions d’aforament en les proximitats de Cassà de la Selva.


                       o  Una  estació  permanent  es troba ubicada al  sud-est del municipi,  al PK 17,22 i
                           registra una IMD  de 22.473  veh./dia amb  un 3,4% de  presència  de  vehicles
                           pesants.

                       o  La segona estació es localitza al PK 20,38, al sud del municipi, en el tram de la C-
                           65 comprés entre la C-25 i la Giv-6741. Les dades mostren una IMD de 26.246
                           veh./dia, amb un percentatge del 8,19% de vehicles pesants.

                       o  La darrera, una estació secundaria, es localitza al PK 24,64 (TM de Llambilles), al
                           nord  del  municipi,  per sobre la  C-25. Indica  que en aquest tram de  via circulen
                           24.469 vehicles diàriament, amb un 3,9% de vehicles pesants.

                -  Gi-664. Té ubicada una estació secundària en el PK 1,3, molt a prop del nord-est del nucli
                    urbà. Registra una IMD de 520 veh./dia, i un percentatge de vehicles pesants del 3,4%.
   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89