Page 81 - Acord i Pla de Mobilitat de l'Ajuntament de Cassà
P. 81
Estudi de Mobilitat Urbana de Cassà de la Selva 77
Imatge 5.1.3.2 – Vial bidireccional a plaça de Sant Pere
Font: AIM, elaboració pròpia
- El c/ Molí te un únic sentit de circulació únic d’est a oest, excepte en un tram de poc metres
de longitud, entre el c/ d’Avall i c/ Fraternitat on es permet la circulació en els dos sentits
sense que cap senyal adverteixi d’aquest fet als vehicles que circulen en sentit est a oest.
Pot originar per tant problemes d’accidentalitat.
- També al c/ Molí, el seu tram final és de semiplataforma única, poc aconsellable per a un
vial estructurant de la xarxa secundària.
- Nombrosos vials de la xarxa secundaria, com el c/ d’Avall, el c/ Raval, c/ d’Ardenya, c/
Xavier Carbó, c/ Remei, c/ Molí, etc. disposen de voreres molt estretes per la qual cosa els
vianants acaben envaint sovint la calçada, amb els conseqüents problemes per a la
seguretat viària que això suposa.
Imatge 5.1.3.3 – Voreres estretes al c/ d’Avall
Font: AIM, elaboració pròpia
La problemàtica de les voreres estretes en vials de la xarxa secundaria es un fet que
també s’estén altres zones del municipi com el c/ Migdia o el c/ de la Bisbal a les Serres o
el c/ Músic Coll a Matamala.