Page 81 - Acord i Pla de Mobilitat de l'Ajuntament de Cassà
P. 81

Estudi de Mobilitat Urbana de Cassà de la Selva                                             77

























                                              Imatge 5.1.3.2 – Vial bidireccional a plaça de Sant Pere
                                                       Font: AIM, elaboració pròpia
                   -  El c/ Molí te un únic sentit de circulació únic d’est a oest, excepte en un tram de poc metres
                      de longitud, entre el c/ d’Avall i c/ Fraternitat on es permet la circulació en els dos sentits
                      sense que cap senyal adverteixi d’aquest fet als vehicles que circulen en sentit est a oest.
                      Pot originar per tant problemes d’accidentalitat.

                   -  També al c/ Molí, el seu tram final és de semiplataforma única, poc aconsellable per a un
                      vial estructurant de la xarxa secundària.

                   -  Nombrosos vials de la xarxa secundaria, com el c/ d’Avall, el c/ Raval, c/ d’Ardenya, c/
                      Xavier Carbó, c/ Remei, c/ Molí, etc. disposen de voreres molt estretes per la qual cosa els
                      vianants  acaben  envaint sovint la  calçada,  amb els conseqüents problemes per  a la
                      seguretat viària que això suposa.

























                                                 Imatge 5.1.3.3 – Voreres estretes al c/ d’Avall
                                                       Font: AIM, elaboració pròpia

                      La problemàtica de les voreres estretes  en  vials de  la  xarxa secundaria es  un  fet que
                      també s’estén altres zones del municipi com el c/ Migdia o el c/ de la Bisbal a les Serres o
                      el c/ Músic Coll a Matamala.
   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86