Page 105 - Acord i Pla de Mobilitat de l'Ajuntament de Cassà
P. 105

Estudi de Mobilitat Urbana de Cassà de la Selva                                            101

                          o  Carrer Músic Coll, des de Carrer de Vi Novell fins a Carrer de Josep Pla (aquest es
                              planteja ja  que l’amplada de la  calçada ho  permet i  dona accés a diferents
                              equipaments)

                          o  Carrer de Bassegoda, un tram curt, junt amb Carrer del Pedraforca, per enllaçar
                              amb la passarel·la del carrer de Llevant.

                   - Zona Centre

                          o  Carrer del Molí, degut a la seva linealitat i efecte vertebrador, i tenint en compte que
                              a la carretera  Provincial no  es proposarà un  carril  bici segregat, aquest camí
                              escolar pren importància per donar una alternativa a la carreta provincial de forma
                              bidireccional per la bicicleta.

                   -  Entorn escola Puig D’arques

                          o  Carrer Hospital des de Rambla Onze de Setembre fins a Baixada de la Piscina fins
                              a l’accés en aquest centre. Una alternativa a aquest camí escolar seria la creació
                              d’una plataforma única que permeti la bidireccionalitat de la bicicleta en tot aquest
                              entorn.


               Els camins escolars es representen amb una línia discontínua gruixuda en el plànol 16.



               P7 – Realització d’un pla de passos de vianants

               Realitzar un pla específic per a millorar la visibilitat del 100% dels passos de vianants del municipi
               amb propostes d’actuació prioritària, per tal d’anar millorant la visibilitats dels passos de manera
               progressiva i efectiva.




               7.2. Propostes de mobilitat en bicicleta

               B1 – Adequació i correcció de les anomalies detectades en la diagnosi


               Es proposa actuar en la xarxa existent per tal que sigui correcte i amb uns criteris homogenis, tant
               de disseny com de senyalització tant vertical com horitzontal.

               Les adequacions es marquen en el següents àmbits:

                   -  Adaptació de guals, amb un desnivell apte per a la bici. També amb un enrasament amb
                      l’asfalt correcte.

                   -  Correcció de passos de bicicletes, utilitzant la senyalització estàndard, tant en mides com
                      amb colors. En concret, cal revisar dues rotondes:

                          o  Passeig del Ferrocarril amb Onze de Setembre

                          o  Carrer del Pla de l’Estany amb Carrer del Remei

                   -  Adequació del paviment en mal estat
   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110