Page 69 - Acord i Pla de Mobilitat de l'Ajuntament de Cassà
P. 69

Estudi de Mobilitat Urbana de Cassà de la Selva                                             65

























                                          Fotografia 4.4.2.5 – Exemple de senyalització incorrecta

               En aquest cas veiem l’existència d’un pas de vianants (esborrat) en una entrada d’un aparcament
               per a cotxes. Aquest tipus de solució no és la més idònia, ja que aquest pas en principi no hi
               haurien de passar vianants, només bicicletes, i per tant, hauria d’estar solucionat amb un pas de
               tacs de color blancs com estipula la normativa. El fet de que la pintura sigui de color groga tampoc
               encaixa amb la normativa, que estipula que la pintura hauria de ser de color blanca.

               Si es vol  senyalitzar de  forma més  clara  l’itinerari de la via  verda s’haurà  d’optar per  opcions
               complementàries a la pintura blanca, com senyalització vertical específica i horitzontal de reforç.

               També, com s’ha comentat anteriorment, hi ha voreres bicicleta sense senyalitzar.


























                                         Fotografia 4.4.2.6 – Exemple de vorera sense senyalitzar

               En aquests casos es proposa senyalitzar-los sempre i quan tinguin una bona connexió als seus
               extrems, així com amb els carreres per on discorren.


               Paviment en mal estat

               S’ha detectat paviment en mal estat en diversos punts, tant en els carrils bici com en les voreres
               bici. S’hauria d’invertir-hi per a millorar-ne el seu estat i que no siguin un perill per als usuaris.
   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74